1 Kasım 2012 Perşembe

Mor Masa Örtülerim...

Mor vazgeçilmez rengim…
Blog için isim düşünürken bile ilk aklıma MOR geldi ve mor kullandım…
Bir çok şeyi mor alıyorum…
Geçenlerde kumaş alırken karşıma mor kumaş çıktı yine…bu tam benlik dedim ve hemen aldım…
Eve geldiğimde kumaş karşımda düşündüm durdum bunu nasıl değerlendirsem diye… sadece rengini beğenerek aldım diye bir plan yapmamıştım…
Ve….. sonunda bu şirin, kullanışlı ve şık masa örtüleri çıktı ortaya…
Beğendim diye biraz abarttım sanırım ve tam dört tane yaptım… ;)



Bazılarının üzerine cepler diktim içine peçete koyarak servisi kolaylaştırmış oldum… :)



                              
                                           Neşeli ve Şık sofralar için…



2 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

ayyy ceplılere bayıldımm ne kadarb guzellll

ModaMorca dedi ki...

Çok Sağolun... :)