21 Haziran 2013 Cuma

Kozmetik Alışverişimden…..

Hepimizin bitmesini beklemeden aldığımız birçok ürün vardır.. işte bunlarda benimkilerden bazıları..
Gerçi her GRATİS e girdiğimde elimde koça torbayla çıkıyorum ama olsun,…. Hepsi ihtiyaç.. ;)




************************************************************************************



*Rebul Mandarine kolonya misler gibi kokuyor, serinlemenin en güzel hali…
*Sensodyne diş macunu ile dişler gerçekten bembeyaz…
*sadece gratis te olduğunu bildiğim mini body care spa (krem) her yere benimle geliyor ve çok hoş kokusu ile tenimi yumuşacık yapıyor…




*Gratis e özel bu mükemmel ürünleri hala denemediyseniz büyük eksik.. hemen denemelisiniz..



* Golden Rose aseton hem pratik ambalajı ile ellerinize bulaşmıyor hem de tırnaklarınıza bakım yaparak ojelerinizi çıkartıyor.. Ve ayrıca tırnak sararmalarını da önlüyor beyazlatıyor..



* Veeeeee tabi ki yazın vazgeçilmelerinden sinek kovucu… benim favorim Defan..


*Makyaj silmek çoğu zaman zor geliyor biliyorum.. ama cilt sağlığımız için çok önemli.. ben pratik ve temizlerken bakım yapan Garnier 3’ü 1 arada ile saf ve temiz bir cilde kavuştum..



* Nivea invisible ile artık gerçekten sarı lekeler yok giysilerimde..



* yaz kış demeden ellerimi emanet ettiğim ürün Neutrogena ....


Unutmayın Her kadın güzeldir, Biraz bakım yeter…!!!!



Hiç yorum yok: