19 Ekim 2012 Cuma

Kumaş ve Kot Çantalar...Doğa Dostu...

Özellikle çarşı Pazar alışverişi yaparken kullanmak için başladığım çanta yapımı planlarım beğendikçe her çeşit yapmaya başlamamla devam etmekte… Doğa dostu birisi olarak bez çanta kullanmayı tercih ediyorum.. Doğada yok olmadan onlarca yıl varlığını sürdüren ve çevre kirliliği yaratan naylon poşetler kullanılmamalı zaten..
Gelelim süslemesine… Tabi çantayı yaptım ama süslüyüm ya yetmedi bana o sade halleri…Hemen keçeden kedicikler kestim üstüne birde güzel renklendi mi çantalarım… ooooohhh değmeyin keyfime… Ama tabi ki sade modellerde yaptım malum her zaman her kıyafetimize, her gittiğimiz yer bu kedicikler, köpekçikler olmuyor..
Doğayla barışık bu bez çantalar beni çok mutlu etti.. Doğaya, çevreme karşı olan saygımın bir nişanesi oldular adeta.. ;)






Hiç yorum yok: